Upravljanje dokumentov v oblaku: temelj digitalne preobrazbe podjetij

Digitalna preobrazba podjetij ni le uvedba novih tehnologij – gre za optimizacijo procesov, večjo učinkovitost in varnost podatkov. Ključno vlogo pri tem ima upravljanje dokumentov v oblaku, ki podjetjem omogoča hitrejše poslovanje, boljšo skladnost z zakonodajo in zmanjšanje stroškov. Zakaj oblačni dokumentni sistem? Dostop kjerkoli in kadarkoli – delo na daljavo brez omejitev. Varnost podatkov […]

Upravljanje dokumentov v oblaku: temelj digitalne preobrazbe pametnih občin

Digitalna preobrazba občin je več kot zgolj uvedba novih tehnologij – gre za spremembo načina dela, komunikacije in upravljanja. Ključno vlogo pri tem ima upravljanje dokumentov v oblaku, ki občinam omogoča večjo učinkovitost, transparentnost in skladnost z zakonodajo. Zakaj oblak? Oblačne rešitve omogočajo dostop do dokumentov kjerkoli in kadarkoli, kar je nepogrešljivo za sodobno občinsko […]

Avtomatizacija tiskanja in pošiljanja prekrškovnih odločb za občinska redarstva z uporabo storitev Pošte Slovenije

Oseba v poslovni obleki uporablja tablico in virtualni vmesnik z ikonami za dokumente in podatke.

Občinska redarstva se soočajo z naraščajočim številom prekrškov, kar zahteva učinkovitejše postopke. Ena od rešitev je avtomatizacija tiskanja prekrškovnih odločb in evidentiranje vročilnic z uporabo storitev Pošte Slovenije, ki izboljšuje delovanje redarstev ter zagotavlja boljše storitve za občane.  Pošta Slovenije ponuja storitev Postal Items, ki omogoča tiskanje in fizično ali elektronsko dostavo dokumentov, spremljanje pošiljk […]

Digitalizacija vložišča v odvetniških pisarnah

Zaposleni delajo v sodobni pisarni z računalniki, strežniki in simboli za oblak ter ravnotežje.

V današnjem hitro spreminjajočem se svetu je učinkovito upravljanje dokumentov ključnega pomena za uspešno delovanje odvetniških pisarn. Pošta Slovenije ponuja rešitev za digitalizacijo vhodne pošte in tiskanje izhodnih dokumentov, kar pomaga odvetnikom optimizirati delovne procese, zmanjšati stroške in povečati produktivnost. S tem se odvetniki lahko osredotočijo na tisto, kar je zares pomembno – na svoje […]

Pomen digitalizacije papirnatega gradiva v zdravstvenih organizacijah

Police z barvno označenimi in označenimi mapami, razporejenimi po črkah in številkah.

Digitalizacija papirnatega gradiva v zdravstvenih organizacijah je postala ključni korak k modernizaciji in izboljšanju zdravstvenih storitev. V dobi, ko tehnologija hitro napreduje, je prehod od papirnatih na elektronske zapise nujen za zagotavljanje učinkovite, varne in kakovostne oskrbe pacientov. V nadaljevanju so predstavljeni pozitvni učinki in glavne prednosti digitalizacije gradiva v zdravstvenih organizacijah. Izboljšana dostopnost in […]

Osem dejavnikov, ki jih je treba upoštevati pri izbiri podatkovnega (računalniškega) centra

Podatkovni center z vrstami strežnikov in zelenim krogom s kljukico na sredini.

Pri izbiri pravega podatkovnega centra je pomembno upoštevati številne dejavnike, kot so lokacija, varnost, zanesljivost napajanja, učinkovito hlajenje in odpornost na naravne nesreče.  Tu je nekaj ključnih vidikov, na katere bi morali biti pozorni: Lokacija: Pomembno je, da izberete podatkovni center, ki je geografsko varno lociran. To pomeni, da bi moral biti oddaljen od območij […]

Pomen podatkovnih (računalniških) centrov pri zagotavljanju E-Arhiva, storitve varne hrambe dokumentnega in arhivskega gradiva v digitalni obliki

Vrsta strežniških omar v podatkovnem centru z vidno notranjostjo in odsevnimi tlemi.

V sodobnem digitalnem okolju, kjer se podatki neprestano generirajo in uporabljajo v vseh vidikih življenja in poslovanja, je zagotavljanje varnega, zanesljivega in certificiranega elektronskega arhiva ključnega pomena. Podatkovni centri igrajo osrednjo vlogo pri tem, saj so temeljna infrastruktura, ki omogoča shranjevanje, obdelavo in varovanje obsežnih količin digitalnih podatkov. V tem članku bomo raziskali pomen lokacije […]

Digitalizacija dokumentov in procesov za modernejše in učinkovitejše občine

Založena pisalna miza z monitorjem, papirji, mapami, zvezki, pisali, kalkulatorjem in skodelico

V današnjem digitalnem obdobju se občine srečujejo z izzivom, kako izboljšati učinkovitost in kakovost svojih storitev. Občine, ki so se odločile za digitalizacijo procesov, so postale bolj prilagodljive, varčne in bolj dostopne za svoje prebivalce. V nadaljevanju so predstavljeni različni vidiki in koristi digitalizacije v občinskih upravah, s čimer se lahko prispeva k boljšemu upravljanju […]

Digitalizacija dokumentov in avtomatizacija procesov za bolj učinkovito poslovanje

Veliki kupi zvezkov in papirjev, zloženi na tleh in v škatlah.

V poslovnem svetu, kjer hitra prilagoditev in učinkovito upravljanje informacij postajata ključna elementa uspeha, ponudba Posita izstopa s svojimi celovitimi storitvami in rešitvami. Ponudba Posita vključuje rešitve za digitalizacijo papirnega gradiva, uvajanje dokumentnih sistemov, elektronsko hrambo in e-izmenjavo dokumentov. S pozornostjo do potreb svojih strank ter predanostjo vrhunski tehnologiji, postavljamo nove standarde v digitalni transformaciji […]

Oblak vs. podatkovni center

Strežniška soba z ikonami za oblak, varnost, dokumente in spletne strani.

Obe možnosti imata tako svoje prednosti kot slabosti, zato je pomembno, da podjetja temeljito preučijo svoje potrebe in cilje, preden se odločijo za eno ali drugo možnost. V sodobnem IT-upravljanju se podjetja soočajo z nenehnim izzivom izbire ustrezne infrastrukture za shranjevanje, obdelavo in upravljanje svojih podatkov. Dve glavni možnosti, ki se ponujata, sta uporaba oblaka […]

E-novice

Prijavite se na Posita e-novice in ostanite obveščeni o naši ponudbi, storitvah, nasvetih, aktualnem in trendih iz sveta IT.