Dolgoročno verodostojno digitalno poslovanje
Najbolj enostavno do zaupanja vrednega in zakonsko skladnega digitalnega poslovanja v gospodarstvu in javnem sektorju.
Zaupanje v dokumente in podatke je temeljna zahteva sodobnega digitalnega poslovanja. Ne glede na to, ali gre za vsakodnevno poslovanje s kupci, iskanje informacij za odločitve ali sodne postopke, je certificirana varna hramba edini način zagotavljanja verodostojnosti digitalnih dokumentov.
Certificirane storitve varne hrambe
Z najemom certificirane storitve varne hrambe lahko takoj vzpostavite dolgoročno shranjevanje digitalnih dokumentov, ki jim zaupajo stranke, zaposleni, poslovni partnerji in javne ustanove.
- Dokumenti, shranjeni v certificiranem elektronskem arhivu imajo enako dokazno vrednost kot papirni originali.
- Zagotovljeni sta dostopnost in berljivost dokumentov ves čas hranjenja.
- Dolgoročna veljavnost in neizpodbitna originalnost digitalnih dokumentov.
- Manjša tveganja poškodb, izgube ali uničenja dokumentov ter nižji stroški v primerjavi s fizično hrambo dokumentov.
- Iskanje dokumentov ter informaciji, ki jih vsebujejo, je bistveno enostavnejše in hitrejše kot v primeru fizičnega arhiva papirnih dokumentov.
- Preprosto do najvišje stopnje varnosti dokumentov in obvladovanja pooblasti za uporabo občutljivih podatkov.
Prednosti certificirane varne hrambe
- Imamo več kot deset let izkušenj in smo eden prvih ponudnikov certificiranih storitev varne hrambe, z enim največjih elektronskih arhivov v državi.
- Storitve certificirane varne hrambe so prva izbira za velike poslovne skupine in ustanove iz javnega sektorja.
- Dolgoročno hranimo že nekaj deset milijonov digitalnih dokumentov, njihovo število pa se povečuje po nekaj sto tisoč vsak mesec.
- Integracija z mnogimi dokumentnimi sistemi, poslovnimi informacijskimi sistemi ERP, e-trgovinami in obračunskimi sistemi omogoča pravno veljavnost vašega digitalnega poslovanja.
- Vgrajeni avtomatizirani procesi za vzdrževanje veljavnosti in dostopnosti arhivskega gradiva od zajema do izbrisa dokumentov.
- Uporabniku prijazna aplikacija za dostop do arhiviranih dokumentov, iskanje po meta podatkih in vsebini, spremljanje revizijske sledi ter upravljanje pooblastil in odgovornosti.
- Zakonsko skladnost po ZVDAGA, UVDAG in ETZ zagotavljamo s stalnim preverjanjem in certifikacijo storitev pri Arhivu Republike Slovenije.
- Vaši dokumenti so shranjeni v najbolj varnih podatkovnih središčih v državi, pri čemer se vsak dokument varnostno hrani na treh oddaljenih lokacijah.
- Skupaj s storitvami digitalizacije vhodne pošte, papirnih dokumentov, prejetih računov in papirnega arhiva ter s storitvami zaupanja sestavlja robustno in celovito platformo za varno digitalno poslovanje.
Trajno in varno shranjeni vsi vaši digtalni dokumenti
Dokumentom, ki so trajno shranjeni v certificiranih storitvah varne hrambe, boste vedno zaupali, ne glede na to, za kakšen tip dokumenta ali vrsto dejavnosti gre.
![](https://www.posita.si/wp-content/uploads/2021/01/znak_160_y_transp.png)
Varno digitalno poslovanje v gospodarstvu
Certificirane storitve varne hrambe so idealna rešitev za dolgoročno shranjevanje dokumentov, ki nastajajo pri poslovanju s kupci prek spleta in v oskrbnih verigah, pri nudenju poprodajnih in servisnih storitev, v razvoju, proizvodnji in drugi notranjih procesih, pri delu s kadri ter pri vodenju projektov in zadev. Hkrati se storitev lahko uporabi za varno shranjevanje relacijskih zbirk podatkov, evidenc z osebnimi podatki (GDPR), občutljive poslovne korespondence in poročil za vodstvo, lastnike ter zunanje nadzorne ustanove.
![](https://www.posita.si/wp-content/uploads/2021/02/ehramba-gospodarstvo.jpg)
![](https://www.posita.si/wp-content/uploads/2021/02/ehramba-javna-uprava.jpg)
Javna uprava in proračunski porabniki
Ustanovam javne uprave ter organizacijam iz javnega sektorja nudimo celostne rešitve, s katerimi poenostavijo izpolnjevanje zakonskih obveznosti pri obvladovanju digitalnih dokumentov. Poleg certificiranih storitev varne hrambe, ki so že povezane s številnimi informacijskimi rešitvami, so na voljo tudi vzorčna notranja pravila, na primer za varno hrambo e-računov.
Odkrijte pravo rešitev za vaš izziv!
Stopite v stik s prodajnim svetovalcem in pridobite celovite informacije o storitvi.
Dejan Pacher
- +386 (0)2 449 2849
- +386 (0)31 367 300
![](https://www.posita.si/wp-content/uploads/2021/01/znak_40_b_transp.png)
Zakaj izbrati storitve Posita
- Zametki prve ponudbe naših informacijskih storitev segajo v leto 2002, skozi obdobje pa jih nadgrajujemo in posodabljamo za spreminjajoče se potrebe sodobnega poslovanja.
- Naša vizija je uspešno poslovanje, naša strategija so zadovoljni zaposleni z odličnimi rešitvami za stranke.
- Nove informacijske storitve so uvedene hitro, tako da njihove koristi lahko čimprej pretvorite v denar.
- Za vas prevzamemo informacijske izzive, ki ne ustvarjajo dodane vrednosti vaši osnovni dejavnosti in bremenijo vašo bilanco.
- Obvladujemo najsodobnejše tehnologije, poslovne probleme in dobre prakse, zato smo pravi sogovornik pri razvoju poslovanja in digitalni transformaciji.
- Zagotavljamo najvišjo raven varnosti, zaupnosti in zanesljivost, da lažje obvladujete vaša poslovna tveganja, ki se nanašajo na uporabo informacijskih tehnologij.
- Informacijske storitve najamete brez skritih stroškov, pri čemer mesečno plačujete le za dejansko porabo.
- Sodelujemo z vodilnimi domačimi in tujimi ponudniki informacijskih tehnologij in rešitev ter stalno dopolnjujemo naš portfelj storitev.