Več časa za kakovostno delo z gosti

V Savi Turizem so z digitalizacijo zajema pristopnih izjav za program zvestobe Ambasador sprostili čas zaposlenih ter poenostavili proces dela.

Sava Turizem d.d. je s krovno znamko Sava Hotels & Resorts največje slovensko turistično podjetje v Sloveniji. Upravlja sedem destinacij: Sava Hoteli Bled, Terme 3000 – Moravske Toplice, Terme Ptuj, Zdravilišče Radenci, St. Bernardin resort Portorož, Salinera resort Strunjan ter San Simon re-sort Izola.

V Savi Turizem so pred uvedbo storitve digitalizacije zajem podatkov s papirnih pristopnih obrazcev za vpis v program zvestobe Ambasador v celoti obvladovali z ročnimi vnosi in ročnim vodenjem papirnega arhiva.
»Ročno upravljanje z obrazci je glede na obseg za nas pomenilo ogromen vložek časa zaposlenih. Obenem je arhiv zavzemal vedno več prostora. Z večanjem obsega je tudi iskanje po arhivu posta-jalo kompleksnejše in bolj zamudno,« je povedala Urška Černigoj, vodja službe za odnose z gosti v Sava Turizem d.d.

Poenostavitev postopka zajema pristopnih izjav

Sava Hotels & Resorts letno obišče prek 600.000 gostov, v program zvestobe Ambasador pa je vključenih že več kot 100.000 članov z vsega sveta. Zaradi želje po lažjem obvladovanju internih procesov in prihranku časa, ki ga raje kot v administrativne naloge vlagajo v delo z gosti, so se v Savi Turizem odločili za avtomatizacijo zajema podatkov. Izbrali so storitve digitalizacije papirnih dokumentov, ki jih ponuja podjetje Posita.

Pristopnice v program zvestobe sedaj na dogovorjenem prevzemnem mestu prevzemajo pooblaščeni uslužbenci Posite. Zbrane dokumente usposobljeni zaposleni digitalizirajo s pomočjo najsodobnejših tehnologij, ki poleg kakovostne digitalizacije papirnih dokumentov izvedejo še zajem podatkov.

Občutni časovni prihranki

»Rešitev, da smo zajete obrazce lahko v obliki skeniranih dokumentov pripeli neposredno na osebni profil članov programa zvestobe, nam je zelo olajšala in poenostavila proces dela, saj je vsa ustrezna dokumentacija v veliki večini primerov neposredno dostopna, praktično z enim klikom,« je izpostavila Urška Černigoj.

V delovni proces upravljanja programa zvestobe so trenutno neposredno vključene tri zaposlene sodelavke. Kot pravi Urška Černigoj izboljšav sicer niso neposredno številčno izmerili, vendar ocenjujejo, da so z rešitvijo zaposlenim sprostili precej delovnega časa, ki ga lahko zdaj učinkovito usmerjajo v druge pomembne aktivnosti.

"Rešitev, nam je zelo olajšala in poenostavila proces dela, saj je vsa ustrezna dokumentacija v veliki večini primerov neposredno dostopna, praktično z enim klikom."

Urška Černigoj, vodja službe za odnose z gosti v Sava Turizem d.d.
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on facebook
Facebook
Share on email
Email

Izberite prave storitve in rešite za vaše izzive

E-novice

Prijavite se na Posita e-novice in ostanite obveščeni o naši ponudbi, storitvah, nasvetih, aktualnem in trendih iz sveta IT.