Preskok v produktivnosti transportne logistike

Celovit nabor informacijskih storitev za cenovno ugodno, prilagodljivo in varno digitalizacijo transportno-logističnih storitev.

Poslovna rast

Neustavljiva gospodarska rast, spreminjanje oskrbnih poti in porast spletne trgovine logistična podjetja postavlja pred vse ostrejše zahteve, ki zahtevajo novo raven produktivnosti.

Kakovost

Ustaljeni vzorci poslovanja, ki temeljijo na telefonski komunikaciji in papirnih dokumentih, ne zadoščajo več sodobnim potrebam po preglednosti, zanesljivosti in kakovosti logističnih procesov.

Učinkovitost

Naraščajoča globalna konkurenca narekuje nove standarde, ko gre za odzivnost in storilnost. Učinkovitost logistike je postala neposredno odvisna od hitrosti pretoka in obdelave informacij.

Varnost

Ob vse pogostejši uporabi elektronskih komunikacijskih kanalov in dokumentov lestvico zahtev dodatno dvigujejo nova tveganja informacijske varnosti, ki se dotikajo vseh členov v verigi oskrbe – tudi vašega logističnega podjetja.

Naše logistične rešitve

V sodelovanju s strateškimi partnerji vam ponujamo zmogljivo platformo za celovito digitalizacijo poslovanja pri nudenju storitev transportne logistike

Modularne logistične rešitve

Na enem mestu pridobite povsem modularno rešitev, s katero postopoma podprete celotno transportno logistično dejavnost.

Celovita podpora za vašo logistično in transportno dejavnost:

Prednosti in koristi naših logističnih rešitev

Glavna korist digitalizacije pri transportni logistiki je povečanje učinkovitosti, saj z enako zaledno ekipo lahko izvedete več prevozniških poslov:

  • portal za naročnike ter integracija z zalednimi sistemi strank odpravlja ročne vnose in napake v zaledni pisarni;
  • enkratni vnosi ter povezani podatki in dokumenti skrajšujejo čas za izvedbo postopkov;
  • enostavno iskanje, povezovanje in izpolnjevanje digitalne transportne in poslovne dokumentacije;
  • samodejno posredovanje nalogov za transport in spremne dokumentacije;
  • pohitritev in zmanjšanje napak pri nakladanju in dostavi;
  • enostavno spremljanje izvajanja transportov;
  • samodejno obveščanje v primeru zamud in izrednih dogodkov;
  • samodejno obračunavanje pohitri pripravo računov in zmanjša obseg napak;
  • sodobno digitalno delovno okolje za voznika zmanjšuje stres in ukvarjanje z administracijo.

 

Preverite, kako s transportno-logističnim informacijskim sistemom v oblaku Posita izboljšate dobičkonosnost vaših transportnih storitev!

Stopite v stik s prodajnim svetovalcem in pridobite celovite informacije o storitvi.

Zakaj izbrati storitve Posita

Zaupajo nam

E-novice

Prijavite se na Posita e-novice in ostanite obveščeni o naši ponudbi, storitvah, nasvetih, aktualnem in trendih iz sveta IT.